Menu Zavřít
0 0 Kč
Váš košík je zatím prázdný.
Prázdný nákupní košík

FAQ: Často kladené dotazy

Úvodní strana Často kladené dotazy

PŘED OBJEDNÁNÍM


Jak si mohu na lapert.cz objednat? 

Vložte požadovaný produkt do nákupního košíku. Následně přejděte do nákupního košíku.  
Po kliknutí na tlačítko POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE vyplníte Vaši e-mailovou adresu a kliknete na tlačítko POKRAČOVAT. Následně uvidíte zvolený způsob dopravy a vyberete způsob platby.
Poté zadáte Vaše kontaktní údaje, doručovací a popřípadě fakturační adresu. Následně odkliknete souhlas s Obchodními podmínkami a objednávku dokončíte kliknutím na tlačítko OBJEDNAT A ZAPLATIT. 


Proč je u každého produktu uveden prodejce?

Lapert.cz je provozovatel Marketplace platformy. To znamená, že u nás nakoupíte přímo od vybraných Prodávajících a my Vám jako Kupujícímu nákup zprostředkujeme. Proto je u každého produktu prodejce uveden. Zboží obdržíte přímo od vybraného prodejce.


Jaká je doba dodání?

Každý prodejce má odlišnou dobu dodání, ale obvyklá doba dodání je 5 - 20 dní od zaplacení Vaší objednávky.


Je možné expresní doručení?

Doručení objednávky z Marketplace Lapert.cz bohužel v současné době není prostřednictvím expresního doručení možné. Žádný z prodejců aktuálně tento typ doručení nenabízí.


Chci si objednat na dobírku. Je to možné?

Bohužel platba na dobírku není možná, jelikož všichni Prodávající na naší Marketplace platformě mají sklady v zahraničí. Nabízíme následující platby: Převodem na účet, Kartou online, Google Pay a PayPal. Nemusíte mít ale obavy.
Garantujeme bezproblémový nákup, pokud by Vám zboží od prodejce nebylo doručeno do námi garantované lhůty, budou Vám samozřejmě z naší strany vráceny peníze. 

 

PO OBJEDNÁNÍ



V jakém stavu je má objednávka a kdy mi dorazí? 

Ohledně stavu Vaší objednávky nás neváhejte kontaktovat na náš e-mail info@lapert.cz a naše zákaznická podpora Vám poskytneme veškeré informace. 


Jak mi bude zásilka doručena?

Objednávka bude doručena přímo na Vaši adresu. Objednávky jsou doručovány nejčastěji prostřednictvím České pošty, v případě drobnějších zásilek bude zásilka vložena do domovní schránky. Objemnější či těžší zásilky mohou být doručeny DHL, DPD, UPS nebo GLS. Je nutno uvést, že není možné zvolit přepravní společnost. Záleží na daném prodejci, jakou přepravní společnost využívá.
Pokud chcete vědět, jakou přepravní společnost využívá Vámi vybraný prodejce, neváhejte nás kontaktovat e-mailem: info@lapert.cz


Jak mohu vrátit svoji objednávku? 

Po včasném písemném odvolání můžete zboží vrátit prodejci (prodejce není Lapert.cz). 
Více informací naleznete v článku Zrušení a vrácení.


Mohu sledovat stav své objednávky? 

Kontaktujte naši zákaznickou podporu na e-mailu: info@lapert.cz 
V případě, že již budeme mít sledovací číslo od Vámi vybraného prodejce k dispozici, rádi Vám ho poskytneme. 

 

 PROBLÉM S OBJEDNÁVKOU


Proč stále dostávám upomínky na úhradu objednávky, když byla objednávka zaplacena? 

Pokud byla z Vaší strany platba provedena před více než 3 dny, zašlete nám prosím na náš e-mail info@lapert.cz číslo Vašeho účtu, ze kterého byla platba provedena, abychom mohli Vaši platbu ručně dohledat.
Pravděpodobně muselo dojít k chybě při zadávání platebních údajů, nejčastěji zadání špatného variabilního symbolu či jeho úplné vynechání. 
Nemějte však obavy, Vaši platbu dohledáme bez problému podle čísla účtu, ze kterého byla platba zaslána. 


Jak mám postupovat, když mi zboží nebylo doručeno?

Jako marketplace platforma garantujeme bezproblémový nákup. Garantujeme doručení zboží ze strany prodejce do 120 dní od zaplacení Vaší objednávky, tím se rozumí datum přijetí Vaší platby na náš bankovní účet.
Pokud Vám zboží nebylo doručeno v námi garantované lhůtě, informujte nás o této skutečnosti na e-mail: info@lapert.cz


Zboží mi přišlo poškozené. Jak mám postupovat? 

V případě, že Vám zboží bylo doručeno poškozené, nám zašlete fotografie zboží, na kterých je poškození viditelné a fotografii původního obalu, ve kterém Vám bylo zboží doručeno. Vše zašlete na náš e-mail: info@lapert.cz


Bylo mi doručeno jiné zboží. Jak mám postupovat? 

V případě, že Vám bylo doručeno jiné zboží než bylo objednáno, nám zašlete fotografie zboží a původního obalu, ve kterém bylo zboží doručeno. Vše zašlete na náš e-mail: info@lapert.cz


Velikost mi nesedí a chci ji vyměnit. Jak mám postupovat?

V případě, že Vám nesedla Vámi vybraná velikost, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@lapert.cz a uveďte, o jakou velikost máte zájem. 
Zákaznická podpora Vám sdělí přesné instrukce, jak v případě výměny velikosti postupovat.